kadang-kadang, lebih baik membiarkan kesedihan bertandang, andai itu yang dapat ‘membawa’ pulang hati kita padaNYA… daripada, kegembiraan yang ‘melarikan’ kita jauh dariNYA. mungkin kesedihan itulah yang menjadi ‘magnet’ yang mendekatkan kita pada Allah.. dan mungkin kesedihan itulah yang menjadi ‘parut’ yang mengingatkan bahawa Allah sentiasa ada, saat kita susah dan senang..

kesabaran yg ku perlukan

Ya Allah kuatkan lah semangatku...
dalam mengharungi hari2ku...
semoga apa yg trjadi tak kira sepahit manapown ia melekat dalam hidupku
kau jauhkanlah aku dari membiarkan titik2 itam menular dalam diriku
kuatkanlah aku dalam menghadapi 1001 karenah manusia
aku mohon,jauhkanlah aku dari sifat membenci sesama manusia...

Ya Allah..
aku mohon berikanlah aku kekuatan
aku redha...
dunia seakan memaksaku
aku terduduk lemah
aku ingin kuat tapi aku tidak tahu bagaimana caranya
aku pasrah dengan sume yg terjadi
aku rela korbankan kebahagiaan ku demi kebahagiaan mereka...
wlupown sakit untuk d telan
akan ku tanggung jua
kau berikanlah ketabahan..kekuatan mental dan fizikal untukku menjalani sume dugaan Mu Ya Allah

hanya pada Mu aku meminta pertolongan....
bantulah aku Ya Allah





No comments:

Post a Comment

yang mendoakan kebahagiaan kiteowg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...