kadang-kadang, lebih baik membiarkan kesedihan bertandang, andai itu yang dapat ‘membawa’ pulang hati kita padaNYA… daripada, kegembiraan yang ‘melarikan’ kita jauh dariNYA. mungkin kesedihan itulah yang menjadi ‘magnet’ yang mendekatkan kita pada Allah.. dan mungkin kesedihan itulah yang menjadi ‘parut’ yang mengingatkan bahawa Allah sentiasa ada, saat kita susah dan senang..

"Wak Gelas 1st Giveaway: Secondhand Ipod"



arynie bosan sangat2...da lama x bukak blog..da berhabuk ha...ni pown siap vakum ag,,penat ah...hihi...tengah2 yaya jalan2 kt blog kawan,tb2 trnmpk la GA ni...bila igt2 balik da lama x join GA nieyh...lalu yaya amik kptsan join je la..x rugi bg sokongan kt kwn2...menang kalah belakang kira..kan3??hihihi..





tarikh GA ni bermula pada 22 Dis 2012 hingga 5 Jan 2013 tepat pada 12.12 p.m..lewat dari tue tidak akan d layan..so apa tnggu lagi??

syarat2 nya adalah :

- blogger warganegara malaysia
- wt entry bertajowk  "Wak Gelas 1st Giveaway: Secondhand Ipod" dan biarkan entry 2 d c2 shngga tarikh d tutup...nk lama2 pown x pa..hihi
- copy banner n paste kt entry anda tue..
- wajib follow blog empunya GA dan masukkan dalam blogroll or bloglist anda
- copy URL entry anda dkt ruangan komen entry empunya GA

pemenang akan d pilih scara rawak..hnya 1 hadiah utama : (Secondhand iPod touch 32GB, bukan iPhone5) dan 5 hadiah saguhati. 


semoga berjaya :)

2 comments:

  1. salam cikyaya.., timekaseh krn sudi join giveaway wak tuu.., muger2 berjaya yee.., ehHHHee

    ReplyDelete

yang mendoakan kebahagiaan kiteowg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...